magic windows شبابيك ابواب UP VC اكتوبر الشيخ زايد التجمع





magic windows شبابيك ابواب UP VC اكتوبر   الشيخ زايد التجمع

magic windows شبابيك ابواب UP VC اكتوبر الشيخ زايد التجمع

(6)
مستعلم عنه بواسطة أرزاق
مصر , الجيزة , ٦ اكتوبر
أبواب وشبابيك UPVC



العنوان

: 6 أكتوبر الحي العاشر سيلفر مول الدور السادس مكتب 11



نبذة عني

جربت شباك ال U-PVC ؟

ماجيك ويندوز بتقدملك شبابيك وأبواب ال U-PVC فى السادس من اكتوبر والشيخ زايد والتجمع الاول والخامس والقاهرة الجديدة والرحاب ومدينتي والشروق والعاصمة الادارية الجديدة وبتضمنلك شباك يعزلك عن العالم..عازل حرارى وعازل صوت و عازل الاتربة ومقاول لعوامل الجو وبأسعار مناسبة للجميع وكمان عاملين عرض خصومات تصل الي ٣٠% و المعاينه ورفع المقاسات مجانأ اللحق العرض وابعتنا دلوقتى او كلمنا علطول



لتفاصيل أكتر كلمنا على 01033231277

او قم بزيارة الموقع الالكتروني www.magicwindowseg.com

أو زورونا في مقر ماجيك ويندوز : 6 أكتوبر - الحي العاشر - سيلفر مول - الدور السادس - مكتب 11

ما هو الـ UPVC؟

يتكون الـ UPVC في الأساس على البولي فينيل كلورايد، واحدة من البوليمرات المتعددة الاستخدامات والتي وجدت خلال القرن. يمكن ايجاد الـ PVC (البولي فينيل كلورايد) في العديد من تطبيقات حياتنا والتي تشمل الأنابيب، عزل الأسلاك، الملابس وكذلك الألعاب. وهو ثالث أكثر المواد البلاستيكية انتاجا في العالم من بعد البولي ايثيلين والبولي بروبلين. تسمح المرونة في مادة الـ PVC (البولي فينيل كلورايد) وبعد تعرضها لمعالجات خاصة من انتاج مادة الـ UPVC ، حيث تعني الـ (U) غير ملّدن أو unplasticized.



الـ UPVC هو أحد لوازم إطارات الشبابيك وإطارات الأبواب المفضلة حول العالم، حيث تستحوذ هذه المادة على 50٪ من حصة السوق في معالجة الشبابيك والأبواب في الولايات المتحدة والمملكة المتحدة.






استطيع العمل في أي حي

العنوان على الخريطة


التقييمات

شغل ممتاز ومحترمين جدا